•  0314-514106
  •  sales@kastenn.nl

Klachtenprocedure

De klachtenprocedure van Kastenn.nl

Het kan zijn dat je een klacht hebt over kastenn.nl  en/of je bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. Je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk bericht.
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

 Hoe kun je een klacht indienen?

Kastenn.nl
T.a.v. afd Klantenservice
waterstaat 28 B
7001 BH Doetinchem
T | 0314-514106
E | info@kastenn.nl

Geschillencommissie

U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)